Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2016 01:38 - Боядисване на яйца с природни материали
Автор: gospojata1970 Категория: Рецепти   
Прочетен: 1419 Коментари: 0 Гласове:
0



Боядисване на яйца с природни материали

image    Като всички хора луднали по природосъобразния живот, и аз реших за Великден да си боядисам яйцата с природни материали. Бих казала, че първият ми опит бе повече от успешен. След дълго ровене из нета, набавих необходимите продукти и запретнах ръкави. Яйцата ми не бяха бели, но пак се оцветиха добре. Извадих ги да постоят на стайна температура. Притотвих няколко канчета с вода, сол и оцет.   
Червени яйца получих като направих отвара от билката брош. Купих едно пакетче от билковата аптека и поставих няколко суп
ени лъжици да врат във водата заедно с 3с.л. оцет и 1с.л. сол. След като отварата почервеня, пуснах суровите яйца да врат в нея. Оставих ги да се накиснат през нощта.Така постъпих и с другите яйца.
Жълтото получих като сварих 2 супени  лъжици куркума.       
Кафяво - чрез отвара от мащерка.
Керемидено червено - отвара от люспи на кромид лук.         
Синьо - поставих няколко парчета червено зеле да врат и в тях пуснах яйцата.
image За да получа зелено, потопих сините яйца в отварата с куркумата и ги оставих да поврат в нея, докато цвета ме удовлетвори. Само не разбах защо като ги извадих, бяха като изтъркани, но този винтидж вид ми допада, така че си ги счупихме и хапнахме с удоволствие, още повече че ръцете ни не бяха омацани с боя от беленето.
  
Тази година съм си приготвила бели яйца и с нетърпение чакам четвъртък, за да видя какво ще се получи.                     



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gospojata1970
Категория: Рецепти
Прочетен: 16896
Постинги: 9
Коментари: 1
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930